Wodomiarek – Marek Woś
Regulamin naszego sklepu internetowego obowiązuje od 1 stycznia 2023 roku.
Spis treści:
§1 Postanowienia ogólne i definicje
§2 Ochrona i przetwarzanie danych osobowych
§3 Warunki świadczenia usług
§4 Ceny
§5 Złożenie zamówienia
§6 Dostawa zamówienia
§7 Sposoby płatności
§8 Zwrot towaru
§9 Procedura reklamacji
§10 Gwarancja
§11 Zwrot należności Klientom §12 Pozasądowe metody rozwiązywania sporów §13 Postanowienia końcowe
§14 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
§1 Postanowienia ogólne i definicje
1. Regulamin precyzuje zakres i warunki zamawiania towarów w sklepie internetowym pod adresem www.wodomiarek.pl
REGON: 383530095; NIP: 5213867814
2. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej sklepu wodomiarek.pl należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy. Przedstawienie w sklepie wizerunków produktów nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego (art.71 K.C.).
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
3. Przedstawione na stronie zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami, nieznacznie różnić się od faktycznego wyglądu sprzedawanych produktów, jednakże nie ma to żadnego wpływu na ich właściwości.
4. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
5. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. Rozpoczęcie korzystania ze Sklepu oznacza akceptację Regulaminu.
6. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu i udostępniany jest nieodpłatnie także przed zawarciem umowy.
7. Podstawowe definicje:
Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu
Sklep – Sklep Internetowy, działający pod adresem internetowym www.wodomiarek.pl, prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
Sprzedawca: www.wodomiarek.pl; REGON: 383530095; NIP: 5213867814
Klient –każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym Konsument jak i Przedsiębiorca.
Towar lub Produkt – towary sprzedawane w Sklepie, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy.
Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
Umowa – umowa na odległość, dotycząca zakupu towaru, zawarta na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia w Sklepie i jego przyjęcia przez Sprzedawcę.
Cena- określona w złotych polskich uwzględniająca podatek. Cena nie zawiera kosztów dostawy .
Koszyk – Usługa Elektroniczna udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta z Serwisu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia na stronie sklepu internetowego.
Zamówienie – dyspozycja zakupu towaru złożona przez Klienta za pomocą środków komunikacji technicznej.
Użytkownik – każdy podmiot, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
Paczkomat– InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (INPOST).
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 z późn. zmianami).
KODEKS CYWILNY (K. C.)– ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zmianami).
8. Sprzedawca Wodomiarek umożliwia Klientowi kontakt:
a. pod adresem e-mail: biuro@wodomiarek.pl
b. pod numerem telefonu: 690-798-895
§2 Ochrona i przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
2. Administrator danych nie ponosi żadnej odpowiedzialności za podanie nierzeczywistych danych osobowych przez Klienta.
3. Rejestrując się w sklepie Internetowym wodomiarek.pl, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę w celu realizacji złożonych przez Klienta zamówień.
4. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia rejestrację oraz realizowanie zamówień Klienta w sklepie internetowym.
5. Wszystkie dane osobowe przekazywane przez Klientów sklepu w trakcie procesu zamawiania przetwarzane są przez sprzedawcę w celu realizacji złożonego zamówienia.
6. Dane osobowe są przekazywane firmom kurierskim lub innym administratorom danych, gdy jest to niezbędne do realizacji zamówienia lub wykonania umowy zawartej z Klientem.
7. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
8. Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania bądź usunięcia ze strony sklepu internetowego wodomiarek.pl.
9. Klientowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, żądania sprostowania jego danych osobowych, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
§3 Warunki świadczenia usług
1. W celu korzystania ze Sklepu Klient powinien posiadać:
• urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
• dostęp do sieci Internet;
• adres poczty e-mail
2. Sprzedawca oferuje następujące rodzaje usług świadczonych drogą elektroniczną – sklep internetowy.
3. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z regulaminem sklepu.
4. W trakcie rejestracji na stronie sklepu internetowego wodomiarek.pl, Klient ma obowiązek podać wszelkie niezbędne dane do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany oraz rozwiązania umowy.
5. Obowiązuje zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
6. W przypadku uzyskania przez Sprzedawcę wiadomości o korzystaniu przez Klienta z usługi świadczonej drogą elektroniczną niezgodnie z regulaminem lub z obowiązującymi przepisami, Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności, pod warunkiem że utrwali dla celów dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.
§4 Ceny
1. Wszystkie ceny podawane na stronie Sklepu są wyrażone w złotych polskich. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „dodaj do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i płatności. Koszty przesyłki i płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów.
2. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest w koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy przedmiotu zamówienia oraz formy płatności.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów, oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie to nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
4. Sprzedawca jest płatnikiem podatku VAT od 1 maja 2022 roku.
§5 Złożenie zamówienia
1. W naszym sklepie prowadzimy sprzedaż hurtową.
2. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.wodomiarek.pl.
3. Możesz to robić na dwa sposoby:
• przez swoje konto klienta;
• bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
4. Aby zrealizować zakupy w naszym sklepie:
• przeczytaj informacje o produkcie;
• dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne;
• wybierz sposób dostawy;
• wybierz sposób płatności;
• wprowadź dane odbiorcy;
• sprawdź podsumowanie swojego zamówienia;
• złóż zamówienie.
5. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na e-mail którego podałeś w zamówieniu.
6. Twoje zamówienie jest ważne przez 3 dni. Jeżeli w tym czasie nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.
7. Zamówienia mogą być realizowane tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
8. Złożenie Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, za pośrednictwem Sklepu i oznacza złożenie zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.
9. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem przez Sprzedawcę. Umowę uważa się bowiem za zawartą w chwili otrzymania przez składającego ofertę oświadczenia o jej przyjęciu bądź przystąpienia przez drugą stronę do wykonania umowy.
10. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją przez niego zasad określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego.
11. Złożone zamówienie zostanie zrealizowane maksymalnie w ciągu 30 dni.
12. Sprzedawca nie posiada własnego magazynu produktów w związku z tym w szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może się zmienić z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. O zmianie terminu realizacji Klienci będą na bieżąco informowani drogą mailową.
13. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się. Informację o kosztach dostawy można znaleźć pod poniższym linkiem https://wodomiarek.pl/cennik/
14. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego:
• zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy i odesłać produkty na nasz koszt;
• anulować całość zamówienia;
• dokonać podziału zamówienia i wyznaczyć nowy termin realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie;
• oczekiwać na realizację całego zamówienia w terminie ustalonym ze Sprzedawcą.
15. W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 30 dni, licząc od daty jej zawarcia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania systemu informatycznego sklepu www.wodomiarek.pl, w szczególności w przypadku wyświetlania na stronie www.wodomiarek.pl błędnych cen, lub opisów produktów. Jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry – Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, w ciągu 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
16. Wysłanie zamówienia oznacza złożenie przez Klienta oświadczenia, że wszelkie podane przez niego dane w związku ze złożeniem zamówienia są zgodne z prawdą. Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości.
17. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia w przypadku braku możliwości jego skompletowania lub innych przyczyn niezależnych
§6 Dostawa zamówienia
1. Towar zamówiony w sklepie internetowym Sprzedawcy dostarczony będzie za pośrednictwem firm kurierskich pod wskazany przez Klienta adres lub do paczkomatu.
2. Klient nie ma możliwości odebrania towaru osobiście.
3. Klient pokrywa koszty dostawy.
4. Od dnia 1 maja 2022 wraz z towarem wydawana jest faktura VAT .
5. Faktura VAT zostanie wystawiona jako faktura elektroniczna, chyba że Kupujący oświadczy, że chce otrzymać fakturę VAT tradycyjną (papierową) w uwagach do zamówienia. Faktura elektroniczna zostanie wysłana Kupującemu w formacie PDF na adres e-mail podany podczas dokonywania zamówienia.
6. Kupujący, który chce dokonać zakupów produktów w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, zobowiązany jest do podania także nazwy swojej firmy oraz numeru NIP. Kupującemu w takim przypadku zostanie wystawiona faktura VAT jako dokument potwierdzający sprzedaż. Informujemy, iż w przypadku gdy zakup dokonany będzie przez Kupującego bez wskazania przez niego powyższych danych (firma, NIP), to po wystawieniu dokumentu sprzedaży nie będzie możliwości uzupełnienia dokumentu o dane związane z prowadzoną przez Kupującego działalnością gospodarczą.
7. Niezależnie od innych postanowień Regulaminu zamówienie nie zostanie zrealizowane gdy:
• płatność za zamówienie nie zostanie uregulowana przez klienta;
• Klient dokona nieprawidłowego złożenia zamówienia;
• Klient podczas składania zamówienia nie poda prawdziwych danych.
8. Towar do klientów wysyłany jest z terenu Polski.
§7 Sposoby płatności
1. Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta przelewem na rachunek bankowy, gotówką przy odbiorze towaru od kuriera bądź poprzez uregulowanie płatności podczas odbioru paczki z paczkomatu (paczka za pobraniem).
2. Sprzedawca może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedawcę jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.
3. Po złożeniu zamówienia hurtowego, Sprzedawca skontaktuję się bezpośrednio z Klientem w celu ustalenia warunków realizacji zamówienia i formy płatności.
4. Sprzedawca może przenieść prawa i przekazać obowiązki wynikające z zawartej umowy na inne podmioty.
5. Klient może przenieść prawa i przekazać obowiązki wynikające z zawartej umowy na inne podmioty wyłącznie za uprzednią zgodą wyrażoną przez Sprzedawcę na piśmie pod rygorem nieważności.
6. W przypadku problemów z dostawą w uzgodnionym terminie lub potrzeby zmiany terminu dostawy, Klient może skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską powołując się na numer listu przewozowego.
7. Klient może dokonać zmiany adresu dostawy na który ma być wysłane zamówienie, jednakże musi odbyć się to za zgodą Sprzedawcy.
8. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
9. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podajesz podczas rejestracji lub składania zamówienia. Jeśli zmieniasz adres e-mail – powiadom nas o tym pisemnie lub przez e-mail. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres e-mail będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
10. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
11. Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej. O zmianie formy faktury poinformuj nas o tym podczas składania zamówienia.
§8 Zwrot towaru
1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
2. W razie wykonania prawa odstąpienia, umowa uważana jest za niezawartą. To, co strony już świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
3. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru bądź od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.
4. Do zachowania terminu wystarczy powiadomienie Sprzedawcy w formie pisemnej bądź elektronicznej przez Konsumenta, o złożeniu oświadczenia o odstąpieniu przed upływem czasu do jego złożenia.
5. Konsument ma obowiązek zwrócić towar przedsiębiorcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
6. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
7. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczenia przez Sprzedawcę rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji przedstawionej przez konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta art. 38).
9. Formularz zwrotu znajduję się na stronie sklepu i jest dostępny pod linkiem https://wodomiarek.pl/wp-content/uploads/2022/01/formularz-zwrotu.pdf
10. Zwrot należy dokonać na adres ul. Bernardyńska 18/27, 02-904 Warszawa.
§9 Procedura reklamacji
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klientów będących Konsumentami oraz Klientów będących przedsiębiorcami na prawach Konsumenta za sprzedany Produkt są określone w przepisach prawa, tj. odpowiednio:
– w przypadku Produktów kupionych do dnia 31.12.2022 roku, zasady odpowiedzialności Wodomiarek w razie stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej Produktu określają przepisy ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności artykuł 556 i następnych Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do 31.12.2022 roku (reklamacja Produktu na podstawie rękojmi);
– w przypadku Produktów kupionych od dnia 01.01.2023 roku zasady odpowiedzialności Wodomiarek w razie stwierdzenia niezgodności Produktów z Umową Sprzedaży określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta, w szczególności art. 43a Ustawy z dnia 30.05.2014 r o Prawach Konsumenta i następne (reklamacja Produktu na podstawie niezgodności z umową).
Podstawa i zakres odpowiedzialności Wodomiarek względem pozostałych Klientów, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną, są określone w przepisach Kodeksu Cywilnego.
2. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkty zgodne z zawartą Umową Sprzedaży, wolne od wad.
3. Każda zgłoszona przez Klienta wada będzie podlegać weryfikacji przez Sprzedawcę, który stwierdzi czy zgłaszana usterka nie nastąpiła z winy Klienta.
4. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od dnia ich zgłoszenia przez Klienta bezpośrednio do Sprzedawcy. Jeśli Wodomiarek nie udzieli odpowiedzi na ręklamację Konsumenta w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania to uważa się, że uznał tą reklamację.
5. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady towaru, datę jej wystapienia, numer zamówienia, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży (naprawa albo wymiana) lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, danych kontaktowych składającego reklamację, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
6. Do reklamowanego produktu należy dołączyć fakturę zakupu.
7. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna – nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone – zgłoś reklamację przewoźnikowi gdy dostawa była za pośrednictwem kuriera.
8. Przy dostawie paczkomatem:
• pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;
•umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała, i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;
• zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu– lub nam.
9. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.
10. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail.
11. Formularz reklamacyjny znajduję się na stronie sklepu i jest dostępny pod linkiem https://wodomiarek.pl/wp-content/uploads/2022/01/Formularz-reklamacyjny.pdf
12. Zwrot reklamowanego produktu po pozytywnym rozpatrzeniu przez sklep należy odesłać na adres ul. Bernardyńska 18/27, 02-904 Warszawa.
§10 Gwarancja
1. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora, jak i samego Sprzedawcę.
2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
• korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – produkt jest reklamowany przez Klienta, bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji). W takim przypadku Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację;
• korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z jego opisem.
§11 Zwrot należności Klientom
1. Sprzedawca dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych:
• w przypadku gdy zamówienie złożone przez klienta oraz opłacone z góry przed jego realizacją, zostanie w całości bądź częściowo anulowane. Gdy anulowana jest tylko część zamówienia to zwrotowi podlega odpowiednia część kwoty zamówienia;
• zostanie uznana reklamacja jednakże nie będzie możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany produktu na nowy.
2. Zwrot należności zostanie zrealizowany na rachunek bankowy Klienta za pośrednictwem, którego dokonał zapłaty z góry za dane zamówienie, przy czym Klientowi nie przysługuje z tego tytułu prawo do żądania zapłaty odsetek.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu w przypadku:
• nie przesłania przez Klienta numeru rachunku bankowego mimo wezwania Sprzedawcy;
• podania błędnych danych imiennych bądź błędnego numeru rachunku bankowego.
4. Gdy uregulowanie płatności za zamówienie nie zostało zrealizowane bezpośrednio z konta bankowego Klienta, tylko za pośrednictwem cudzego rachunku bankowego to zwrot należności nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza rachunku bankowego, przy użyciu którego nastąpiła płatność na rzecz Sprzedawcy.
§12 Pozasądowe metody rozwiązywania sporów
1. Szczegóły dotyczące sposobów oraz dostępu do pozasądowych form rozstrzygania sporów znajdują się pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
§13 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych należącego do niego systemu teleinformatycznego, co może spowodować utrudnienia lub uniemożliwienie Klientowi korzystanie z usług. Sprzedawca każdorazowo publikować będzie na stronie internetowej informację na temat przewidywanego terminu prac oraz okresu ich trwania.
2. W wyjątkowych okolicznościach Sprzedawca będzie mieć prawo do ograniczenia lub zaprzestania świadczenia usług drogą elektroniczną bez wcześniejszego opublikowania na ten temat informacji.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszego regulaminu, o ile jest to spowodowane okolicznościami, na które Sprzedawca nie miał wpływu mimo zachowania należytej staranności
4. Dostępność informacji o produktach na stronach sklepu nie oznacza dostępności tych produktów w magazynie i możliwości realizacji zamówienia.
5. Wszelkie treści zawarte w Sklepie podlegają ochronie prawnej i ich wykorzystywanie będzie stanowiło naruszenie prawa.
§ 14 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023.
2. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.
3. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.